Sem 3...

Assalammualaikum w.b.t

Perkembangan terbaru MPP FST sepanjang sem 3 ni sehingga saat ini:

i) Proposal air RO sudah dihantar kepada pentadbiran FST (Nantikan saya upload gambar!)

ii) Proposal untuk tubuhkan
'printing centre' di PMFST sudah dihantar kepada pentadbiran FST (Nantikan saya upload gambar!)

iii) Dalam proses untuk berjumpa dengan TNC Jaringan Industri dan Masyarakat untuk membincangkan cara terbaik dlm penyaluran peluang pekerjaan kpd siswa/i FST khususnya. Program sudah ada, cuma kaedah pemberitauan kepada pelajar mungkin boleh dipertingkatkan lagi (seperti Karnival Kerjaya dan KeusahawananKebangsaan 2009 di PWTC)

p/s : Jangan lupa untuk membaca buku. Pembelajaran sepanjang hayat!

MPP FST

4 comments:

Haf said...

yeke ade ro?aku xnmpk pon.baru tadi aku 'jalan2' kat fst.letak laa kat ppsm weh,heheh...

Mohd Arif b. Misrol said...

slm.
oooo pemikir wanita (betul ka blog tu?)
proposal dh hntr tapi pentadbiran tak bagitahu lagi bila boleh install
dlm cdngn tu semua pusat pengajian patut ada mesin ro

Haf said...

pemikir wanita?ooo,kecelaruan da berlaku sket.dah wanita tp perasan gadis lg,kueng3...

aku xkire,mau ro kat ppsm gak,wuuu~~~~

Mohd Arif b. Misrol said...

ok ja

x pa2 sabar yo kak