Terdekat: Pameran Kemerdekaan

Salam mahasiswa.

Haaa masuk lorong asal balik (faham ka?)

Dalam bulan Ogos ini, PMFST dan MPP akan mengadakan pameran kemerdekaan sempena Bulan Kemerdekaan negara kita yang ke 53 (betul ka?).

Dari segi konsep dan bahan pameran, antara tajuk yang difikirkan menarik adalah:

1. Tokoh-tokoh kemerdekaan negara
2. Sains dan teknologi dalam kemerdekaan
3. Kemerdekaan dan Islam
4. Mahasiswa dalam pengisian kemerdekaan.

Ada tajuk lain yang menarik? Jika ada, anda sangat dialu-alukan untuk mencadangkan kepada saya atau PMFST (Ada reward? Ada, air kotak 1. Ngeee......)

Sesiapa yang berminat boleh memaklumkan kepada saya atau PMFST

p/s- Mano Haf? Bagi la cadangan sikit. Jangan la kodokut...heeee

3 comments:

Haf said...

oit,saje bg glam nama aku noo...dah laa rmi org bce blog hang ni...

urm,aku rase better buat pameran yg bole menyemarakkan semangat perpaduan antara kaum.ni anjuran FST ke?hrp2 bole libatkan semua kaum since suasana skrg ni mcm racist2 belaka je bdk2 FST ni.kalo bole buat tarian singa dpn DAM mmg best bangat arhh!!!tp pameran je kot...over giler aku.

i'll think of sumting later.kene perah2 idea jgk ni.

Mohd Arif b. Misrol said...

tq2

sengih2

Haf said...

woit, ko da salah kire laa. sambutan kemerdekaan yg ke 52 ar...

2009 - 1957 = ???

aku pon terlepas pndg, isk3...

never argue the mathematicians, hahahahah!!!